ایمن پلیمر شیمی

رویداد صنعت اسباب بازی

ایمن پلیمر شیمی در اولین رویداد صنعت اسباب ‌بازی

تاریخ انتشار : 30 آذر 1402
حضور شرکت ایمن پلیمر شیمی در اولین رویداد توسعه و تبادل فناوری در صنعت اسباب بازی در نمایشگاه بین‌المللی تهران

در تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۲، اولین رویداد توسعه و تبادل فناوری در صنعت اسباب بازی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. در این رویداد، ۷۳ شرکت کننده خلاق و دانش‌بنیان، از جمله شرکت ایمن پلیمر شیمی و ۹۳ تولیدکننده اسباب بازی حضور داشتند. مخاطبان این رویداد، فعالان حوزه سخت‌افزار برق و الکترونیک، لیزر و فوتونیک، مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی، ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای، بازاریابی و فروش نوآورانه و فناورانه محصولات بودند.

شرکت ایمن پلیمر شیمی، تولیدکننده مواد اولیه پلی‌یورتانی، برای حضور در این رویداد دعوت شده بود و افتخار میزبانی از بازدیدکنندگان مختلفی نظیر دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، دکتر مسعود حسنلو، دکتر محمدرضا زارع برزشی، دکتر حسن سیرانی و… را داشت. لازم به ذکر است که این رویداد با دو رویکرد اصلی بازارسازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید اسباب بازی‌های خلاقانه و با کیفیت با استفاده از مواد اولیه و تجهیزات ایرانی برگزار شد.

خدمات پس از فروش

شرکت ایمن پلیمر شیمی، ضامن کیفیت و عملکرد بی نظیر پلی یورتان مایع در صنایع مختلف از جمله صنعت اسباب بازی است. جهت استعلام قیمت و خرید پلی یورتان تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *